1. Będąc zalogowanym na pocztę, klikamy w prawym górnym rogu przycisk Książka adresowa. W lewej kolumnie wybieramy nazwę grupy. W prawej kolumnie wyświetlają się kontakty z danej grupy. Klikamy na nazwę kontaktu -podświetlamy go.
2. Przytrzymując klawisz CTRL oraz klikając lewym przyciskiem myszy na kontaktach zaznaczamy kilka kontaktów. Przytrzymując SHIFT zaznaczamy zbiór kontaktów między kontaktem na którym kliknęliśmy najpierw, a tym klikniętym w drugiej kolejności.
3. Przytrzymujemy lewy przycisk myszy, bez klawisza CTRL, na zaznaczonym kontakcie, możemy przeciągnać go do innej grupy lub książki.
4. Na dole kolumny Kontakty aktywują się opcje Dodaj nowy kontakt, Usuń zaznaczone, Usuń z grupy. Klikamy zależnie od tego co chcemy zrobić ze zaznaczonymi kontaktami. Usuń zaznaczone usuwa ze wskazanej książki adresowej. Usuń z grupy umożliwia uporządkowanie grupy zachowując kontakt w książce, ale usuwajac z grupy.
5. Na dole kolumny Grupy znajdują się przycisk pozwalający utworzyć nową grupę. Po kliknieciu zostaje utworzona nowa grupa z otwartym oknem do nadania jej nazwy.