Jak wyłączyć lub usunąć folder?
- Należy otworzyć Ustawienia znajdujące się na dole strony. Następnie z rozwiniętego menu wybrać Zarządzaj folderami.
- Kliknąć na nazwie folderu w kolumnie Foldery, a następnie w kolumnie Zasubskrybowany na zaznaczenie przy nazwie folderu. Wyłączenie folderu użytkownika powoduje jego zniknięcie z listy folderów w widoku poczty oraz zakończenie zapisywania wiadomości w tym folderze.
- Jeśli chcemy całkiem usunąć folder użytkownika to klikamy na jego nazwie, a następnie na dole kolumny Foldery klikamy na Ustawienia i z rozwiniętego menu wybieramy Usuń. Zaznaczony folder został usunięty.
- W przypadku gdy menu nie było dostępne mamy doczynienia z folderem systemowym. Można go wyłączyć lub usunąć, ale najpierw należy wskazać inny folder, który będzie służył jako systemowy. Należy przejść do Preferencje , Sekcja Foldery specjalne.
- Należy kliknąć na pole obok nazwy folderu i z listy dostępnych opcji wybrać inny folder, który stanie się specjalnym.
- Zatwierdzamy wprowadzone zmiany przyciskiem Zapisz. Teraz możemy wyłączyć lub usunąc wcześniejszy folder.