Jak dodać kontakt do książki adresowej?

1.   Należy najpierw otworzyć stronę Książka adresowa. Potem klikamy na nazwie grupy lub książki adresowej, w której chcemy utworzyć nowy kontakt. Nowe kontakty można tworzyć przyciskiem  na dole ekranu w kolumnie Kontakty.

2.   Ukaże się Formularz tworzenia kontaktu. Tworząc kontakt podajemy obowiązkowo nazwę e-maila. Pozostałe pola są opcjonalne. W razie potrzeby można dodać kolejne pola z list rozwijanych Dodaj pole. Każda z list umożliwia dodanie innych pól. Klikamy na liście, a następnie na nazwie pola z listy. Można skorzystać z pól na pozostałych zakładkach: Grupy, Informacje osobiste, aby łatwiej wyszukiwać kontakty o określonych cechach.

3.   Na koniec zatwierdzamy utworzony kontakt przyciskiem Zapisz lub odrzucamy wprowadzone dane przyciskiem Anuluj.

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...